PPF to nie marketing, tylko realna ochrona, z której warto skorzystać
Ochrona lakieru
18 sie
Ten wpis nie ma na celu namawiać Cię na siłę do zakupu. Chcemy po prostu podzielić się historią jednego z naszych klientów, która pokazuje, dlaczego temat zabezpieczenia lakieru warto przemyśleć i świadomie podjąć decyzję.
Bohaterem tej historii jest Porsche Boxster 718 S. Samochód trafił do nas z przebiegiem 33 tysięcy kilometrów. Był zadbany i regularnie pielęgnowany, jednak mimo to wszystkie elementy z przodu samochodu były już w mniejszym lub większym stopniu uszkodzone. Na masce widać było liczne odpryski, zderzak nosił ślady po kamieniach i wżery od owadów, na lampach pojawiły się rysy od uderzeń drobnych kamieni, a lusterka i błotniki również miały widoczne uszkodzenia.
Najciekawsze w tej historii jest to, że wszystkie uszkodzenia dotyczyły dokładnie tych elementów, które wchodzą w skład pakietu Full Front. To pakiet, którego zadaniem jest chronić najbardziej narażone części samochodu – te, które w praktyce zawsze dostają najmocniej.
Mimo że uszkodzenia były już widoczne, właściciel zdecydował się na zabezpieczenie auta, aby nie pogłębiały się one w przyszłości. Wykonaliśmy więc pełny pakiet Full Front, korzystając z folii ochronnej marki @carbonq. Zabezpieczone zostały: maska, zderzak, lampy, lusterka, błotniki, wnęki klamek, słupki A, nadszybie oraz tzw. rekinki przy tylnych nadkolach.
Można powiedzieć: „są odpryski, no ale to nadal Porsche, nadal samochód premium, więc co z tego?”. Jednak warto spojrzeć na sprawę z innej strony. Wyobraź sobie, że kupujesz samochód i masz do wyboru dwa egzemplarze. Jeden z nich jest pełen odprysków i wżerów, drugi został zabezpieczony folią PPF, jest w stanie idealnym, z gwarancją na folię i pewnością, że jeśli kiedyś zajdzie potrzeba, folia zostanie zdjęta przez firmę, która ją założyła (przynajmniej u nas tak to wygląda), a lakier pozostanie nienaruszony. Który samochód wybierzesz? Odpowiedź jest oczywista.
Dzięki zabezpieczeniu PPF w przypadku kolejnych uszkodzeń wystarczy zdjąć folię i założyć nową – bez lakierowania, bez zaprawek i bez śladów w historii pojazdu. To rozwiązanie, które nie tylko chroni lakier na co dzień, ale również realnie wpływa na wartość samochodu przy ewentualnej sprzedaży.
Dane techniczne realizacji:
- Czas oczekiwania na termin: około 3 tygodnie
- Czas realizacji: 2–3 dni (16–24 godziny pracy)
- Koszt orientacyjny: 5500–7500 zł
Mamy nadzieję, że ta historia była dla Ciebie ciekawa i wartościowa.
Zdjęcia z realizacji wykonał @nkt.vision,
a folia ochronna pochodzi od marki @carbonq.
TINT – Zaufaj Profesjonalistom!